Edelcollecties PostNL

image

Antwoord van Edel Series

24 jan 2025

Beste Gwendolyne Van De Rozenberg,

Hartelijk dank voor uw informatie. Wij willen onze oprechte spijt uitspreken voor de omstandigheid en de pijn die u heeft gehad. We betreuren dat dit is gebeurd, en het is zeker niet onze bedoeling geweest om uw ervaring met onze klantenservice negatief te beïnvloeden.

We hebben je opname in december ontvangen. Een zie periode van een kwart geldt, maar een definitieve verkoop werd verzonden in januari. We kunnen met zekerheid zeggen dat uw set is afgelopen. Wij willen de vorige levering als geschenk aanbieden om deze situatie correct aan te pakken. Er zal geen betaling meer worden geaccepteerd en vanaf nu zullen geen leveringen meer van ons beschikbaar worden gesteld.

We hebben geprobeerd je eerder te bellen om deze verduidelijking te krijgen, maar helaas hebben we geen geluk gehad. Wij stellen voor dat u een bezoek brengt op een tijd die bij u past om ervoor te zorgen dat alles goed wordt afgehandeld. zodat we kunnen praten over uw probleem en beslissen hoe verder te gaan.

We hechten veel belang aan uw feedback en hopen dat we, ondanks deze situatie, uw vertrouwen kunnen herstellen. Laat ons weten wanneer u contact met u kunt opnemen, of neem gerust contact op met onze gebruikersondersteuning.

Na meer, het spijt ons voor het ongemak en waardeer uw reactie.

Review plaatsen

Plaats een reactie