E-mail van Dreaver
Laatste update 3 weken geleden
Bedankt voor uw mening en het delen van uw ervaring. Het spijt ons te horen dat je problemen hebt met de X250 en dat je geen antwoord hebt ontvangen op je e-mail van 2024 december. Dat is ongetwijfeld niet de kennis die wij willen verschaffen.
We zijn ons ervan bewust dat de kraakgeluiden vervelend kunnen zijn, vooral als het het kaliber van uw training beïnvloedt. Aangezien uw recensie stiekem is geschreven, toch, kunnen we geen bestelgegevens ontdekken om u veel te helpen. Hiervoor is informatie nodig, zodat we het voor je kunnen repareren.
Wij bij Dreaver zijn voortdurend op zoek naar oplossingen en reageren vaak op mensen. Het is mogelijk dat uw e-mail verloren is gegaan in onze e-mailmap of dat het niet op ons adres is aangekomen.
Neem contact met ons op via support@dreaver.nl zodat we dit aankunnen. We waarderen uw geduld en kijken uit naar een resolutie die voor u werkt.
Eerlijk gezegd,
Dreaver Team