DRAMA!
Loopband gekocht en blijkt dan een partner te zijn, maar de wettelijke aankoop is toch echt via Decathlon.
Levering 17 december werd 31 december.
Bij installeren blijkt deze kapot. 2 januari gebeld en goed geholpen, met 2 dagen zou ik worden gebeld i.v.m. een servicebezoek. Niet gebeld en na meer dan 2 weken ben ik maar gaan bellen. Jawel Decathlon is deze week niet bereikbaar telefonisch, maak er uiteindelijk maar 2 weken van. Mail dan, automatische mail dat het zeker 7 werkdagen kan duren voordat ik wat hoor. Met goede moed naar de winkel in Rotterdam, perfect geholpen. Diezelfde dag contact gehad per mail. Na een weekje kreeg ik te horen dat ze komen ophalen, uuuuu ja oke en dan???? repareren, nieuwe, geld terug, waarom niet repareren aan huis???? nou en dan begint de ellende.
Merle pffffff zeg er niets over, maar vreslijk om daar mee te mailen, geen empathie voor het totaal. Merle, Je krijgt van DHL een mail wanneer ze de loopband komen ophalen. Nou alles netjes in de doos, keurig opgehaald en dan, wanneer krijg ik mijn geld. NEE MENEER f wachten totdat deze retour is bij de partner want ja stel dat deze niet aankomt dan is er toch een probleem, uuuuuh hoezo, ik heb toch een bewijs van DHL dat deze is opgehaald en dat ik er nu niet meer de verantwoording over kan dragen, nou daar denkt Merle van Decathlon wel even anders over. Merle geeft aan dat ik toch een track en trace heb, ja in het Pools, f serieus daar kan ik niets mee.
Ik wil geen gezeik, ik wil je niet mailen, ik wil geen geld, ik wil een LOOPBAND.
Kortom aantal mailtjes aan Merle, maar hetzelfde antwoord en of ik niet meer wil mailen want ze beantwoord het toch niet meer, zucht!!!!
Geld hopelijk snel terug en elders kopen!
Decathlon: doe er wat aan, geef ze training, dit kan niet de standaard zijn.
Datum van ervaring: 27 januari 2025