Goederen komen niet overeen met het gewenste prijs-kwaliteitsniveau. In juli 2024 kocht ik een cover (beige ), die al verkleurd en gedragen was aan alle kanten in december. Volgens het “multi use” beleid van de klantenservice, die ik voor een product zo veel kan vinden. Uiteindelijk kreeg ik (na lang e-mailen) een korting van 50 procent op een nieuwe cover. Niet echt een geschikte oplossing, maar aangezien ik al veel geld had uitgegeven aan bandjes (vijf stuks) wilde ik doorgaan met het gebruik van Dutchies. Omdat het grijs snel zijn kleur verloor, besloot ik een donkere te kiezen. Ik heb echter ook al mijn riemen aangepast aan de grijze hoes, waarbij ik een betaling van 50 procent op een nieuwe omslag zeer dun. Het komt niet echt overeen als de donkere hoes een grijze leren band heeft.
Na een week zal de donkere kap nu buiten zichtbaar zijn, maar het toont ook de eerste tekenen van slijtage. Maar laten we een klein stukje leer losmaken. Maar ik zal de bescherming alleen gebruiken voor feestdagen als het touw nuttig is. Maar ik kies mijn Burga ook weer.
Datum van expertise: 27 januari 2025