Oproep van Bringer
4 weken geleden
Bedankt voor je mening. Het spijt me te horen dat je in je eigen vervoer moest komen om dit af te krijgen. Dit is absoluut niet het bedrijf dat we willen geven, en we verontschuldigen ons oprecht voor het ongemak.
Ons platform communiceert met aparte koeriers, voor wie we vertrouwen op de bijgevoegde koeriers en hun reguliere schema’s. Als gevolg hiervan is er geen mail beschikbaar op het gekozen moment, terwijl er een ander moment beschikbaar is. In dergelijke omstandigheden proberen we vaak in overleg een geschikte optie te vinden. We betreuren het dat ons gesprek mislukt is, en we kijken uit naar uw suggesties om onze service beter te maken.
Wij willen u 20 procent korting bieden op uw volgende transport. We willen u meer vertrouwen geven en u helpen verder te gaan. Neem gerust contact met ons op als u dit wilt gebruiken of meer vragen wilt hebben.
Eerlijk gezegd,
Evelien. Team Bringer