Antwoord van Bol
7 uur geleden
Bedankt voor jouw bericht.
Allereerst mijn excuses voor het ongemak. Het lijkt inderdaad niet goed te verlopen. Ik stuur dit door naar de juiste afdeling en zij zullen dit in orde gaan maken.
Graag wil ik je adviseren om een zakelijk koopaccount aan te maken. Momenteel heb je een particulier koopaccount, waardoor het verkrijgen van een BTW factuur inderdaad wat lastiger is.
Voor het aanmaken van een zakelijk account raad ik je aan de instructies op onze website te volgen:
– Klik op www.bol.com op ‘Inloggen’.
– Klik rechts onder ‘Nieuw bij bol?’ op ‘Voor je bedrijf’.
– Klik daarna op ‘Maak een account aan’.
– Kies het vestigingsland.
– Voer het ondernemingsnummer in (voor Nederlandse bedrijven: KvK-nummer, voor Belgische bedrijven: btw-nummer).
– Controleer de bedrijfsgegevens en voer het factuuradres en de gebruikersgegevens in.
– Klik op ‘Registreer’.
We sturen binnen drie werkdagen een brief met validatiecode naar het vestigingsadres van je bedrijf, deze validatiecode heb je nodig om bij andere adressen dan het vestigingsadres te laten leveren. Je kunt nu wel al meteen zakelijke bestellingen plaatsen, zelfs zonder de validatiecode gebruikt te hebben.
Meer informatie over een zakelijk account vind je op onze Zakelijk pagina:
https://www.bol.com/nl/nl/sf/zakelijk-bestellen/?promo=zakendoen-met-bolcom_3_zakelijk-bestellen_afbeelding
Met vriendelijke groet,
Bol.