BK leer

De poging werd op tijd uitgevoerd. Ik verwachtte geen leveringskosten omdat ik meer dan 300 dollar had besteld. Maar het werd genoemd. Ik wilde mijn aankoop ruilen voor een andere laag. Dit staat vermeld in return results, zowel op het retourformulier als via de verkoop zelf (waar ik ook voor moest geven, maar ik wist van tevoren, dus dat was niet altijd het probleem). Na een paar dagen kreeg ik meteen een jasje gestuurd, maar ik ontdekte dat deze cover niet was wat ik wilde. Shop probeerde te bellen, appen en e-mail maar geen antwoord. Ik vroeg hoeveel de nieuwe jas kostte, maar ik had geen succes. Ik wilde geen onaangename schok onder ogen zien, dus ik gaf de cover terug. Zodra ik transportkosten moest betalen. Geen vacht later, en het uitstaande saldo werd snel terugbetaald, maar er waren nog steeds verzendkosten voor een bestelling ter waarde van meer dan 300 euro die volledig gratis had moeten zijn. Oké, we hebben weer geprobeerd contact met ons op te nemen, maar we waren niet succesvol. later aan lijden maar betaald. Tot nu toe zijn de leveringskosten meer dan 20 euro en geen dekking. Nogmaals, ik herinner me de eerste keer, maar ik herinner me nooit de andere keren, en waarschijnlijk niet de cover die verkeerd werd geleverd. Prachtige jassen, maar de klantenservice is echt niet geweldig. Voor mij een keer, maar nooit meer

Datum van kennis: 06 januari 2025

Review plaatsen

Plaats een reactie