Bevat

image

Storing van distributie en klantenservice ervaring

Op woensdag 11/12/2024 Ik heb een mobieltje besteld en betaald bij Hoesjedirect. Nederland. De levering aan België zou binnen vier weken plaatsvinden, volgens de gegevens op hun website. Het is echter donderdag 19/12/2024 en mijn poging is nog steeds niet aangekomen.

Omdat ik de wachttijd te veel vond, nam ik contact op met Hoesjedirect. Nederland. Hun antwoord was onbevredigend:” Wacht nog eens tien keer, we verontschuldigen ons voor het uitgebreide wachten.” Toen belde ik Bpost, die zei dat alleen de ontvanger activiteit kon krijgen. Hun antwoord:” We kunnen je helpen. De ontvanger kan contact met ons opnemen. We verontschuldigen ons hiervoor.

Ik heb nu het gevoel dat ik mijn rijkdom en iPad cover mis. Dit is niet de diensten die ik verwachtte.

Datum van kennis: 19 december 2024

Review plaatsen

Plaats een reactie