Ik kom niet meer van Little Dutch.
Ik heb een bestelling gedaan via hun webshop. Ik moet mezelf afvragen waar mijn aankoop is. Het blijkt dat er een fout in het programma zit. Ik kom er ineens uit. Ik mis een essay. Nog een informatie naar klantenservice gestuurd. Ik heb gehoord dat ze nog steeds de inhoud sturen. Na twee dagen van het ontvangen van alles, werd een andere informatie verzonden. Ik heb eerst gehoord dat ik actief ben.
Zie bericht
We willen u informeren dat we alles zullen doen wat we kunnen om u zo snel mogelijk te helpen. Het versturen van meerdere berichten is nog niet logisch en kan het beheer vertragen.
Ochtend na een ander bericht ontvangen dat ze verzonden, maar ik nam niet op in distributie stadium.
Onzin
Ik heb geen bericht ontvangen dat de deal werd verzonden en of ik het daar moest ophalen.
Deze taal wordt van onderen genomen, maar gaat met mij mee.
Ik walg ervan hoeveel Dutch hun klanten behandelt. Ik koop niets meer van hen! !
Datum van expertise: 10 oktober 2024