Na vele jaren van deelname, heb ik in september mijn lidmaatschap opgezegd met de verwachting dat dit per de eerst mogelijke datum zou plaatsvinden, met inachtneming van de gebruikelijke opzegtermijn van één maand. Het leek voor mij logisch dat dit de volgende maand zou zijn, maar tot mijn verbazing bleek er een opzegdatum van oktober 2025 te staan, wat ik nooit eerder had gezien.
Na twee weken vroeg ik me af waarom ik het betaalde geld niet meer had gekregen. Ten tweede moest ik een waarschuwing geven omdat ik geen reactie kreeg. Na een maand kreeg ik uiteindelijk een antwoord.
Ik betaal nu drie keer te veel omdat ze mijn lidmaatschap niet willen stoppen tot 6 januari. Omdat de intrekkingsvergadering in 2025 was, heb ik om terugbetaling gevraagd en werd het afgewezen. Dit zou niet voor een jaar en twee weken zijn omdat ik al had gezegd dat ik zou stoppen wanneer de eerste waarschijnlijke datum mogelijk is.
Het lijkt erop dat er een programmaprobleem is, waardoor hun klantenondersteuning en communicatie ontbreken. Is het onwenselijk dat ik zo lang moet wachten op een antwoord en dat ik onvergeeflijk moet betalen?
Over het algemeen ben ik erg teleurgesteld over hoe ik mijn ontslag aanpakte omdat het bedrijf zo arm was.
Datum van kennis: 19 december 2024