Bedbriliant antwoord
Laatste update op 11 december 2024
Hartelijk dank voor uw mening. Het spijt ons te horen dat je doelstellingen niet volledig zijn bereikt. We beseffen hoe verontrustend het voor u was om de verschillen te zien tussen de beelden op onze site en de geleverde goederen.
We willen graag de voorwaarde beschrijven:
U heeft een bestelling geplaatst voor een Bloss bloem, die gemakkelijk toegankelijk en verkrijgbaar is in de schaduw Stof Natural Beige-Inari 22. Na ontvangst van het product meldde u een vermeende verkeerde levering, wat aangeeft dat het materiaal en het hoofdpaneel afwijken van wat u verwachtte. Op uw verzoek hebben we om foto’s gevraagd, waaruit duidelijk blijkt dat de kleur en het materiaal zoals besteld – Inari 22 Naturel Beige- goed zijn geleverd. Bovendien komt het toetsenbord overeen met de lay-out van het Bloss model die u koos.
Als gevolg van uw waarschuwing hebben wij met u naar antwoorden of oplossingen gezocht. Er waren echter geen andere types beschikbaar die volledig aan uw behoeften voldeden. We hebben aangegeven dat een gratis winst niet haalbaar is omdat het product overeenkomt met de oorspronkelijke bestelling. Zoals vermeld in onze voorwaarden, hebben wij het u echter mogelijk gemaakt om de boxspring over te dragen voor de standaard aanwinstprijs van € 99.
Wanneer u een verkeerde kleur levering, controleren we meestal het merk, de decal op de bundel, om te zien wat werd geleverd. Dan geven we je een voorbeeld van de kleur die je besteld hebt, en wanneer het aankomt, kunnen we je vragen om een foto te maken met het zandmonster dat aan de boxspring is bevestigd. Als deze kleuren overeenkomen, kunt u het door u bestelde materiaal ontvangen. Als deze kleuren verschillen, hebt u recht op een volledige terugkeer omdat we een slechte kleur stof hebben geleverd. Dit onderzoek is van cruciaal belang om te bepalen of we retourverzendkosten moeten eisen voor een leveringsrecht.
Het spijt ons dat u vindt dat onze service ontoereikend is en wij waarderen uw mening. Uw suggesties stellen ons in staat onze procedures en communicatiemethoden te verbeteren. We doen ons best om elke gebruiker te behagen, en we kunnen lessen trekken uit mislukkingen. Wij helpen u graag bij eventuele aanvullende vragen of meningen.
Met alle respect,
Team Beddenbriljant