We begrijpen dat het plaatsen van een bestelling kan verergeren, en we betreuren uw kennis. We willen graag nog een keer bespreken hoe de bestelmethode verloopt en waarom uw aankoop nog niet is ontvangen.
U plaatste een bestelling voor een bekend item, dat wat vertraagde. We hebben dit al bekend gemaakt. Ondanks alle drukte, slaagden we erin om uw aankoop goed te krijgen en te verzenden naar onze transportpartner.
Onze verwerking duurt 2-4 werkdagen, waarna de aankoop wordt geleverd aan de transportliefhebber. De doorlooptijd voor levering ligt tussen de 4 en 11 looptijden. Dit geeft aan dat uw aankoop is op de methode en zal direct worden geleverd.
U kunt de status van uw aankoop controleren met behulp van de trail & sign code die u hebt ontvangen. U kunt zien dat uw aanbod is ingelogd in PostNL het. Dit betekent niet dat PostNL er daadwerkelijk controle over heeft, maar dat het op weg is naar hun sorteerfaciliteit. Wij hebben u uitgelegd dat deze procedure normaal is.
Uw aankoop kan direct worden geleverd. We betreuren het dat u een slechte expertise heeft omdat we ons best doen om onze klanten te adviseren en te assisteren.
Wij zijn vaak beschikbaar om u te helpen met eventuele problemen.
Met alle respect,
Salejano Team