negatieve ontmoetingen met ANWB en Fox
Een andere negatieve ervaring met offshoring naar Fox reizen vindt plaats rond. Deze dag met de boot naar Bergen vanuit Noorwegen. Waar alles mis ging, niet aangekomen.
Je kunt goed rond de ANWB komen, maar o nee, als er iets mis gaat, zijn ze erg slecht in de aftersales, die twee keer gebeurd zijn (het alarmstation van de ANWB is goed, maar ze mogen geen beslissingen nemen).
Ik heb nooit de kennis of ervaring gehad om zowel de koper als de kracht de schuld te geven. Misschien veroorzaakt het gebrek aan enige vorm van communicatie de sluiting van de Fox en anwb kantoren als gevolg van overmacht (u bent een reizend bedrijf?). Ik verzin het nooit.
Je begeleidt bij de ANWB, en Fox is in staat om de sizzling embers uit het vuur te halen, wat bizar is.
Ik heb hem niet geleid, ik heb het onder controle.
Fjordline was zelfs niet toegankelijk voor het alarmsysteem, hoe verschrikkelijk!
Wij als klanten zijn zeer goed op de hoogte van gezondheid en slecht weer, maar we waren volledig verloren in de onbekende en onzeker van wat te doen en wat voor soort lange reis was in petto voor ons. In het kort, het was gerelateerd:
Je boekt een vlucht naar Curacao, maar je wordt op Aruba opgehaald en kan leren hoe je daar komt. Dat overkwam ons in Noorwegen.
We zouden simpelweg de volgende dag na de late avond in Stavanger worden gedumpt (16 uur lezen) en moesten uitzoeken hoe we daar komen (dat is slechts 2 uur Myrkdalen en Stavanger in vele uren)! verder en NUL contact voordat we op de boot gingen) Daarna is het makkelijk om te praten, je had dit en je had het moeten doen, wat ze deden… Grote gedachte! En dan vind je jezelf verantwoordelijk voor het moeten kiezen zonder kennis. Daarna mochten we ook niet 112 bellen. Ze heeft Mrs de ANWB alleen bereikt. En de man van 112 zei ook niet dat je aan de telefoon was. Nee, al onze verdriet en kracht.
Ik en mijn partner hebben NOOIT besloten om meer te reserveren bij de ANWB en Fox vanwege de verwarring, verschuiving van verantwoordelijkheden naar andere partijen, en overmacht. En dat is wanneer we sinds 2022 al 10.000 dollar in pauzes hebben geboekt. Het is duidelijk dat modificatie en begrip niet dingen zijn die deze bedrijven doen.
We hebben niet om volledige betaling gevraagd, helemaal niet! Een ticket voor een kwart van de reiskosten en kennis zou voldoende (en zeer betaalbaar) zijn geweest om ons als klanten te houden, maar nul realiseren, alle schuld, en overmacht zijn gewoon te veel.
Datum van expertise: 16 januari 2025