AGU

image

In de hoop dat dit verbetert, wil ik mijn kennis delen met uw klantenservice als een constructieve opmerkingen.

Onlangs kocht ik goederennummer 46541204, mede dankzij de uitleg: “Leuk en water- en winddicht,” en de vier sterrenklasse. Echter, de laarzen waren niet warm toen het ongeveer nul graden Fahrenheit, en na een tijdje begon ik nog kouder te voelen.

Ik belde client service om uit te vinden hoe dit kon worden bereikt en of een productiefout kan zijn opgetreden. Echter, ik ervoer de discussie als ongemakkelijk en niet klantgericht. Het individu, die leek te zijn het uitvoeren van community support onvrijwillig, erkende mijn probleem niet en gaf me alleen met meer productinformatie die beschikbaar was onder de product voordelen tab (?) waarin stond dat de laarzen waren “minder warm bij eigenlijk zeer lage temps.” Als ik het had geweten, had ik van tevoren contact met je opgenomen om te kijken wat koele temperaturen betekende. (Onduidelijk, dit kan voor iedereen iets anders betekenen)

Ik nam de tijd om de beschrijving in de foto’s te lezen en besloot dienovereenkomstig te kopen. Het zou hebben geholpen als de meest cruciale kennis binnenkort beschikbaar was geweest, hoewel ik dat had kunnen doen.

Het gebrek aan verantwoordelijkheid en klantenservice was wat me het meest dwars zat. Ik geef al vele jaren klantenservice en ik begrijp de waarde van een oplossingsgerichte mindset. Een snelle erkenning van mijn kennis en een goede strategie had al een belangrijk verschil gemaakt. Simpel gezegd, zeg dit: “Ik kan denken dat je de taal op deze manier hebt geïnterpreteerd en ik zal met mijn kennissen gaan kijken of we het kunnen begrijpen.” De cliënt is uw metgezel in tegenstelling tot uw vijand!

Ik heb nu gemaild en opgeroepen voor mijn juiste vertrek. Ik vraag me af hoe dit moet.

Ik ben geschokt door de slechte recensies, waarvan ik sommige herken. Gelukkig heb ik ook goede activiteiten: een jas die ik vorig jaar kocht past ook bij me, en de broek die ik bestelde met de laarzen lijkt goed te zijn (ik moet het nog controleren maar het is aangenaam). Echter, dit is de laatste keer dat ik koop van AGU, vanwege de kleine klantenservice.

Ik ben bereid om mijn ervaring meer uit te leggen en te wensen dat mijn feedback zal helpen.

Datum van expertise: 01 februari 2025

Review plaatsen

Plaats een reactie