Geen recycling pakket toegevoegd bij het plaatsen van een bestelling.
Verzending mijn poging is uitstekend, geen zorgen over het (binnen 1 dag).
Hiervoor zou ik PrintOngeveer 5 sterrenbeelden aanbieden, maar ik koos er niet voor om vanwege het volgende:
Maar er is geen recyclingdoos toegevoegd aan get, ondanks dat het “beloofd/beloofd” is.
Het werd ook niet toegevoegd aan een eerdere bestelling (volgnummer 26383401, op 28-05-2024), maar dit terzijde.
Om via e-mail in contact te komen met klantenondersteuning ontvang ik een deprimerend antwoord op een simpele vraag.
Mij is verteld dat recyclingbox niet meer wordt gestuurd om de atmosfeer te belasten?
Gerecycleerde cardridges moeten in hun eigen enveloppen en in of op een brievenbus worden geplaatst om “de haven te redden” zodat ze gratis kunnen worden geleverd.
Klantenservice geeft ook een adres (adressen), maar het is onduidelijk welk adres te gebruiken.
Voor dit doel opnieuw contact opgenomen (e-mail) met de klantenservice, lang antwoord, dat is duidelijk, maar geen antwoord op mijn vraag.
Het duurt echter ongeveer 4 tot 6 weken voordat een ‘recycle’ order verwerkt is?
Gewoon opgegeven om contact te maken met iemand anders en hield het zo.
Ik wil hier geen stroom meer gooien.
Datum van kennis: 23 januari 2025