Ace & Tate burghouwt.nl

image

Zeer teleurgesteld in het bedrijf

Op 4 januari heb ik mijn bekers bij de Den Bosch unit ingeleverd om ze te laten vervangen. Dit was essentieel omdat er een fout werd gemaakt toen ik mijn lichaam aan het eerste oog mat, wat me pijn deed. Toen de nieuwe bekers arriveerden, kreeg ik een e-mail beloofd.

Op 17 januari besloot ik hem te contacteren nadat ik nog niets had gehoord. Ik wist niet dat mijn lichaam veilig was opgeslagen totdat het personeel ontdekte dat ze geen manier konden vinden om het systeem te organiseren. Ik was beloofd bericht updates en het creëren van een nieuwe oplossing.

Ondertussen ben ik negen keer geweest zonder enige vorm van communicatie. Ik heb vaak contact gezocht met de winkelier, maar ik heb niemand te pakken gekregen. Het gebrek aan follow-up en zwak gemak geven me veel vertrouwen.

Ik verwacht ook een behoorlijke hoeveelheid hulp en een snel antwoord, ondanks mijn eerste goedkeuring van het aanbod. Ik wil kwaliteit met betrekking tot de status van mijn bril en bril want dit is al een tijdje gaande.

Datum van kennis: 04 januari 2025

Review plaatsen

Plaats een reactie