Ter viering van mijn dochters verjaardag op 3 juni kocht ik een voertuig voor haar. Ik kocht het op 22 april en het was gemarkeerd met ontwerp B20 7.5 Ah met het nummer 1560 op de website. Op 12 mei heb ik ze gemaild om te vragen waarom er een pauze was. Ze vertelden me dat het concept dat ik had besteld toen niet beschikbaar was, maar het was toen ik betaalde. Ik wachtte van 22 april tot 25 mei, maar er is weinig veranderd, ondanks het feit dat mijn dochter dat concept vanaf het begin had gekozen. Daarom gaf ik het op, en we besloten een andere B20 6.0 Ah. Dit ontwerp werd mij door een werknemer genoemd, maar ik kon het niet op de website krijgen. Toch heeft ze mij verzekerd dat het aanwezig was. Hoewel de schok vertraagd was en de cyclus niet geleverd was, was ik opgelucht. Mijn meisje was gemotiveerd toen de cyclus eindelijk arriveerde, maar we waren geschokt toen we hoorden dat de fiets beschadigd was omdat de zitplaats in het frame geplaatst kan worden. Bovendien blijkt dat iemand anders de fiets eerder heeft teruggebracht, wat suggereert dat ik geen nieuwe fiets heb ontvangen.
Ik stuurde ze tien minuten later een concept om over de situatie te praten, maar ik heb nog niets gezien.
Deze omstandigheid heeft me veel pijn en ergernis bezorgd.
Van 22 april tot 1 juli is de kwestie gewoon te slecht.
Toen ik contact met hen over het terugsturen van het voertuig, ze me geïnstrueerd om de fiets naar het dichtstbijzijnde leveringspunt, alsof ik had veroorzaakt alles. Toen gingen ze akkoord, belovend dat ik de hele tijd thuis zou blijven omdat ze geen leverdata konden geven. Hierdoor verloor ik een arbeidstijd. Dit alles wordt toegevoegd aan het onvriendelijke gedrag van de klanten, alsof ik het voertuig had gekocht voor de helft van de prijs of ontvangen voor niets.
Mijn dochter is erg depressief, en ik wachtte de hele dag thuis op iemand om het voertuig op te halen.
Datum van expertise: 22 april 2024