Op 16 februari heb ik bij John Beerens een bestelling geplaatst voor €214. Tot mijn verbazing kwam de bundel terug om ondoorgrondelijke redenen. Alsof dat niet vervelend genoeg is, zegt het bedrijf dat ze moeten wachten tot het item terug is naar hun inventaris voordat ze iets kunnen bereiken.
Inmiddels is het 3 maart en na meerdere telefoontjes en e-mails krijg ik nog steeds hetzelfde antwoord: we wachten op een update. Geen oplossing, geen duidelijkheid, alleen vertraging. Toch verloor ik mijn €214 en kreeg ik geen bestelling.
De klantenondersteuning is nogal teleurstellend. Er wordt geen inspanning gedaan om een klantgerichte en snelle optie aan te bieden. Ik verwacht tenminste een omleiding of terugbetaling, maar anders krijg ik gewoon vage antwoorden en moet ik wachten.
Dit is absoluut geen geloofwaardig bedrijf. Probeer vanaf nu opnieuw de Bijenkorf. Daar heb je je aankoop de volgende dag en het bedrijf is het beste!
Datum van kennis: 16 februari 2025