_
Gekocht met visueel letsel, koelkast vriescombinatie. Omdat het een ingebouwde koelkastkoeler heeft, is er geen probleem met de schade omdat je geen visuele schade hebt gezien.
Toch beweegt de HAIER keuken ongelooflijk hard. Het is te horen in de slaapkamer omdat het zo rustig is. Ik maakte dit al snel bekend bij de klantenservice na het maken van een aankoop binnen de “zichtbaarheidsperiode” van 14 dagen. Ze stuurden ze advies via e-mail, wat minder van zichzelf zou moeten zijn omdat dit “normaal” is voor een nieuwe keuken. Ik heb de koeler verplaatst en opgeruimd. De per fax ontvangen tips werden in totaal toegepast.
Ik heb niet de hele tijd aan de koelkast gewerkt omdat het huis aan het verbouwen is. We ontdekten dat de keuken is nog steeds zeer trillend na 21 dagen van levering, dus we contact klantenservice om te vragen dat het probleem worden opgelost. We volgden het advies, gaven dit binnen 14 dagen aan, en er was geen verbetering of resolutie.
Welhof, die zich nu verbergt, opeens vertrok en zei: “Ja, onze zichtperiode van 14 dagen is voorbij, dus we kunnen niet meer terug.” Ondanks het feit dat ik meteen beweerde dat de keuken niet werkte.
Het enige wat ze nu willen doen is een monteur huren bij HAIER (producent), die waarschijnlijk geld kost. Zodat ze niet eens een slotenmaker alleen nemen.
Het is absurd om je klanten zo aan te spreken.
Maar pas op! Helaas heb ik de vele negatieve recensies gelezen voordat ik iets kocht. Als je verstandig bent, ga dan ergens anders heen, kampeerders.
Datum van kennis: 28 januari 2025