image

Crocs is erin geslaagd om mij een slechte website/client assistentie ervaring te bieden, anders dan iets anders. Ik zal het uitleggen:

Mijn Crocs werden geleverd in drie tot vijf werkdagen nadat ik mijn bestelling volgende kwartaal. Na (1. 5 week), kwamen de krokodillen!), de verkeerde maat en een gat in de krokodillen. Ja, dat kan gebeuren. Het websitesysteem voor retourlabels (**** weken was plat) moet worden gewijzigd, dus probeer een retourlabel op de website te maken. Er is dus een gebarsten krokodil en twee dagen zonder retourlabel. Bel uw klantenservice (3x precies), en na een 30-minuten wachten, krijg je een persoon die niet naar uw probleem luistert en stuurt het naar de website (die niet werkt).

En voor uw kennis, het retourneren van een item kost slechts € 7,25 per item, respectievelijk.

En ze hebben een verkoopprijs van 50 procent sinds gisteren, terwijl het retourbeleid op de website Daarna wordt STEEDS na drie dagen gebroken.

Ik kan ook fluiten voor mijn geld en geen antwoord van het winstlabel. Koop deze altijd weer.

Werkdatum: 8 augustus 2024

Review plaatsen

Plaats een reactie