niet bestellen meer bij otrium, failliet?
Ik heb in een week tijd 6 berichten moeten sturen, omdat alles ongeveer mis is gegaan wat mis kan gaan:
verkeerde artikelen zijn toegevoegd, de juiste ontbreken, ik mis artikelen. De uitdraai en aantallen op stickers die normaal in een doos worden bijgevoegd, ontbreken. Ik heb alles vier keer moeten natellen en ik kom op verschillende missende artikelen. Ik heb netjes de klantenservice gemaild via hun contactformulier in december en nu op 3/4 januari (bijna al 4 januari op de klok) nog steeds niets vernomen. Ik kan ook geen retouren aanmaken, want dat systeem werkt niet, dus heb alles netjes ingevuld tot aan twee keer en toen was alles gewist omdat hun knop het niet doet (api klopt niet, bug in het systeem). Ik wil graag alles terugsturen en mijn geld terug en ook van de ontbrekende artikelen. Eigenlijk wil ik ook alle verzend- en retourkosten terug en ik wil natuurlijk naast een dik excuus een tegemoetkoming. Ik ben hier zoveel tijd, frustratie aan kwijt. Het gaat om ontzettend veel geld dat ik weer terug wil, dat ik all baat heb bij het zsm ontvangen van een retourlabel. Ik krijg er ook met de dag een onheilspellend gevoel over. Alsof ze failliet oid zijn.
Het erge is dat je als klant wel dagelijks wordt geconfronteerd met hun spammerige emails over de kortingen die ze altijd geven. Dat je je nog senang voelt, schaam je CEO, CCO, CFO en COO! Wat een rotzooi maken jullie van je klantenservice. Je hebt het niet onder controle en je klantservice is echt superonprofessioneel en onderbezet. Het is eigenlijk bijna lachwekkend zo amateuristisch zijn ze en zo duidelijk gaat het alleen maar om sales, dat ze hun klantenservice dichtgooien en letterlijk klanten in de kou zetten.
Bestel hier niet! Hier ben je een hoop geld en frustraties kwijt en je moet achter een retourbon gaan … hoe amateuristisch ben je dat je zelfs een retourbon onmogelijk maakt om te versturen of een QR-code aan te maken. Klanten betalen 15euro voor verzend- en retourkosten! Schaam je Otrium!
Datum van ervaring: 03 januari 2025