Je hebt de klantenservice niet gebeld als je een platform bestelt omdat ze je verwijzen naar de e-mail, en de mail zei over het algemeen dat er niets kwam en werd geblokkeerd.
Ik heb eindelijk contact gemaakt door te reageren op een bestelling, die direct via de mail werd afgehandeld. Ik kreeg de onjuiste kleur als de onjuiste kleur en de bestelling was alleen geplaatst in een drievoudige omdat er dan een fout zou zijn geweest en ze zouden hebben geannuleerd de dubbele.
Ik deed de betaling via Klarna, en het ontvangstbewijs bleef open na de dubbele aankoop, maar ik had geen idee hoe ze te contacteren via e-mail of telefoon. Ik heb er bijna een kwartje aan gewerkt, zowel via Klarna als via e-mail en bellen.
Het is nu opgelost, dus mijn advies is om ervoor te zorgen dat er grote beschikbaarheid voor de klant. De zandbak zelf is precies hetzelfde als de foto, en we zijn er tevreden mee.
Datum van kennis: 31 mei 2024