Na veel discussie hebben we besloten om te kiezen voor zonnepanelen en een stroom.
Ik had volledig vertrouwen in één komma5, en het inkomen personeel leek mij goed geïnformeerd.
Alles zal worden opgezet op 6 januari, volgens een pakket gemaakt.
Een mechanische kwam uiteindelijk, maar het eerste punt dat hij zei tegen mijn partner was moe.
Hij deed ook wat werk, demonteerde de meterkast en plaatste een nieuwe.
Op 31 januari werd een nieuwe benoeming gedaan, waarvan er twee werden gemaakt en de rest werd voltooid.
Het probleem is dat de zonnepanelen goed functioneren, maar niet de kracht of het ritme.
De getuige werkt er al een tijdje aan, maar ondanks het maken van contact met een komma duizend keer5, was hij niet in staat om te communiceren met de macht en hartslag.
Hij zou het bedrijf bellen.
Ik heb de problemen zelf opgelost.
Na een week kreeg ik een 1 komma5 emotie. We werken eraan en zullen het zo snel mogelijk oplossen. Na 3 weken is het probleem niet opgelost en is er geen 1 komma5 respons meer.
Wat ze heel snel doen is de rekening sturen en zet alle spanning erop om de rekening te betalen.
Mijn suggesties aan mensen die zonnepanelen zoeken, enz. is om een enkele komma te vermijden5.
Datum van kennis: 31 januari 2025