Met alle respect, ik denk niet dat het gepast is om dit weg te gooien door te zeggen dat ik de overeenkomst misschien beter gelezen heb. Dit is een duidelijk geval van fraude in plaats van een van de klanten waakzaamheid. Zonder direct en eerlijk geïnformeerd te zijn over de werkelijke lengte en totale kosten, lijkt de focus op een campagne van €3,75 per maand doelgericht bedoeld om consumenten te dwingen.
Dit is doelbewust bedrog en natuurlijke misleiding, geen toevallige fout. Het is duidelijk dat deze methode bedoeld is om klanten te verbinden met een slepende en dure overeenkomst zonder volledig geïnformeerd te worden. Dit schaadt het vertrouwen in eerlijke handelspraktijken en het vermogen van gebruikers.
Ik wil iedereen geruststellen dat zij zeer voorzichtig moeten zijn bij bedrijven als RouteVision en anderen. Onderzoek alle kleine lettertjes en let goed op. Daarnaast roep ik ambtenaren op om een onderzoek uit te voeren, zoals de Autoriteit Consumer & Market (ACM). Dit gedrag kan worden gestraft en moet worden gecorrigeerd. Bespreek deze waarschuwing zodat iedereen beschermd wordt!
Datum van kennis: 21 januari 2025